Hemtentaskit

Ja, jag har en jävla hemtenta att skriva. Och det är totalt stopp i mitt huvudet! Blir vansinig. Har i alla fall skrivit inledning och beskrivning + minimalt lite på analysen. Har faktiskt också tagit fram referensmaterial. Men sen när jag ska skriva ihop det på ett snyggt sätt tar det stopp.
Aja, känner jag mig själv rätt sen innan så är jag kvällsmänniska när det gäller plugg. Sitter väl kvar från gymnasietiden då den enda tid man hade att plugga var på kvällen.
Nej, nog om tråkiga skitsaker som tentor.

Vad har hänt sen nyår? Mja, en del antar jag. Har börjat flytta in på riktigt hos Robert. Han är galen på mina 3 kartonger och en ikea-påse skor. Han undrade vart vi skulle göra av dom. Jag sa att om vi skaffar en byrå och lägger alla sängkläder och handdukar i den så har jag ju en gaderob till mina skor. Blicken jag fick var den roligaste någonsin. Det är skönt att veta vilka knappar man ska trycka på för att göra någon grinig.

Äh, jag vet inte vad jag ska skriva mer. Ingen skrivdag idag.

<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Visst är det kul!:P

2011-03-15 @ 22:09:06
URL: http://anopendiary.blogg.se/
Postat av: Sandie

hahaha ja ser hans min framför mig :P

2011-03-23 @ 01:24:15
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0