Hej

Jag har uppdaterat dåligt den senaste dagen igen. Fast inte så dåligt om man jämför med mellan nyår och mitten av mars. Men i alla fall.
Jag har haft en sån där lugn och skön helg. Inte överdrivet rolig men behaglig. Behövs ibland.
Idag flyttade vi massor av saker från pappa till min och Roberts lägenhet. Skrivbordet kom in och nu känns det som att jag bor här på riktigt. Tänkte ta en bild på det men insåg att nej, varför skulle ni vilja se ett skrivbord?
Blir ingen bild idag helt enkelt. Inget jätteroligt att läsa heller.

Imorgon ser jag på med skräckblandad förtjusning. Opponering på arbeten i skolan = Jobbigt men bra på samma gång. Sen kommer Denise = Ingen skräck, bara förtjusning.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0