Ja, då ska man försöka ännu en gång

Det här är mitt tredje försök med en blogg tror jag. Problemet med de andra två var att den ena blev för deppig och den andra gick på ett tema som var omöjligt att orka skriva på hela tiden.

Den här bloggen kommer däremot handla om mitt liv enbart. Alla ganska tråkiga vardagshändelser som antagligen knappt någon vill läsa om men i alla fall.
Så vi börjar väl direkt med hur det kommer se ut denna dag:
Pappa ska åka till Turkiet. Han åker runt två. Så han ska vara borta och götta sig i solen med farmor och farfar och jag ska ta hand om lägenheten (hahahahaha!). Jag kommer nog mest vara hos Robert om jag känner mig själv rätt. Men idag blir det i alla fall att vara hemma. Robert kommer hit när han slutat jobba och vi ska se på fotbollslandskampen mellan Sverige och JagVetInteVilketLand.

Innan pappa åker ska jag hjälpa honom med lite saker. Sen när han åkt vet jag inte vad jag ska göra. Laga mat, äta mat och det där vanliga antar jag. Spela lite Playstation 3 också kanske. Var längesedan nu.

Kanske ska ha en sådan där "pyssla om mig själv dag". Måla naglarna behöver jag i alla fall.

Och förresten vet jag hur jag skulle se ut med silikonläppar. Min högra sida av läppen svullnade oväntat upp igår och jag såg ut som en fisk. En sned fisk.

<3

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha, underbart! :D



Älskar som sagt den här meningen: "...och vi ska se på fotbollslandskampen mellan Sverige och JagVetInteVilketLand."



Och sedan det om läpparna. Du är underbar Ticka ^^

2010-10-12 @ 18:23:05
URL: http://grubbelbubblan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0