Graviditet. Eller i alla fall laktos.

I helgen som var kom jag fram till att jag aldrig kommer klara av att vara gravid. Det är ju så att jag har funnit mig vara laktosintolerant och när jag ätit något med laktos i svullnar jag upp som en ballong och får ont.
I helgen var jag, Robert och två kompisar i Allum (ett köpcentrum i Partille) och jag åt hamburgare med ost på. Jag svullnade upp och kände mig större än världens tjockaste människa (inbillning, tror jag). Jag gick runt och stånkade och stönade, blev allmänt grinig och besvärande. Det var då jag insåg att hur F*N skulle jag bete mig om jag blev gravid!? För allas framtida trevnad ska jag nog låta bli det helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0