Gnägg

Det har varit lite dåligt med uppdatering här det senaste. Anledningen är att det inte hänt mycket roligt över huvud taget. Och att jag fått Little big planet och varit upptagen. Jag ber om ursäkt för detta.
De senaste dagarna har som sagt varit händelsefattiga. Pappa har kommit hem från Turkiet. Han hade haft det väldigt bra. Jag var avundsjuk. Så klart.
Färjestad har vunnit flera matcher i rad nu. Mycket bra. Så klart.
Jag har varit en del hos Robert också. Så klart.
Se! Hur roligt blir detta på en skala?

Idag är det i alla fall fredag. En helg med Robert ska det bli. Vi har inte planerat in så mycket mer än att imorgon ska vi dricka vårt Hästvin. Nej, det är inte vin gjort på häst. Det är vin med en häst på etiketten. Robert är besatt av hästar och skulle ha ett vin med en häst på så vi köpte det enda vita vinet med en häst på som vi kunde hitta. Innan har han köpt energidryck med en häst på och whiskey med en häst på. Och ja just det, En Irene Huss film med Häst i titeln. Han påstod att det var ofrivilligt eftersom den var ihopsatt med Tatuerad Torso men jag tror det var tvärtom. Hellre häst än torso. Hästfilmen var dessutom bättre anser jag.

Nu ska jag snart titta på senaste uppdrag granskning. Vet inte riktigt vad det handlar om men det märks. Brukar vara bra i de flesta fall. Förutom när Janne Josefsson har för stor inblandning. Har fått någon stark avsky för honom.
Aja, det var allt för just nu.

<3

Kommentarer
Postat av: Denise

Hahaha, hästmani xD

2010-10-22 @ 12:45:32
URL: http://grubbelbubblan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0