Vatten

Något är fel på avloppet i Roberts lägenhetshus. När dom spolar vatten ovanför öser det in vatten i vår diskho och det sjunkger undan väldigt trögt. Det sjunker dock inte undan trögt när vi själva spolar vatten.
Detta har gjort att jag några gånger under dagen har fått springa till köket och se så att det inte hänt något allvarligt. Det har gått ganska lugnt hela dagen. Har ändå försökt ringa fastighetsservicen men dom har inte svarat.
Men nu på kvällen spolade dom väldigt mycket ovanför och det ÖSTE in vatten kan jag säga. Jag och Robert stod med varsitt stort glas och öste ner i hinkar som vi fick springa och tömma i badkaret. 8 hinkar eller något kom vi väl upp i innan det äntligen var slut.
Vi har ringt securitas eftersom det är dom man ska ringa på kvällen här vid akuta lägen. De är på väg. Vi kan inte vänta ett natt på att få problemet löst eftersom vi vet att grannarna spolar vatten lite när som helst här i huset. Jag vaknade en natt vid fyra av att det lät i köket precis som det låter när det kommer vatten.

Jag är i alla fall helt utpumpad nu.

<3

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh fy vad jobbigt! Hoppas det löser sig snart. Dock resulterade det ju i ett spännande blogginlägg i alla fall xD

2010-11-20 @ 16:46:45
URL: http://grubbelbubblan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0