Sexualiteter

Nu har jag, ännu en gång, tittat på Tyra Banks show. Idag var en kvinna med som var objectum sexuell. Alltså, hon blir kär i objekt. Jag blir alltid lika förundrar över hur detta går till. Det är absolut inte så att jag har fördomar eller inte accepterar deras sexualitet, jag förstår bara inte hur det är.
Hon hade när hon var ung varit kär i en bro som hon gick förbi varje dag till skolan. En dag hade vattnet stigit och förstört bron. Hon grät nästan när hon berättade om det. Man förstår ju då att deras kärlek absolut är lika äkta som en människas kärlek till en annan människa.
Numera var i alla fall den här kvinnan kär och gift med Eiffeltornet. Hon hade dessutom bytt efternamn till Eiffel. Tyvärr så kan alla inte acceptera andra människors sexualiteter (oavsett vilken den är). Hennes mamma hade hon ingen kontakt med längre.

Om ni vill läsa om ovanliga sexuella läggningar så ska ni läsa boken Pervers. Den tar upp allt iftån homosexualitet till pedofili till zoofili. Den dömmer inte eller hyllar läggningarna utan förklarar bara vad läggningarna går ut på och vad forskare tror det beror på. READ IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0