Nu igen

Dålig uppdatering på ett tag igen. Får väl acceptera att jag inte är bäst på att orka blogga kanske. Men då och då kommer det komma ett inlägg i alla fall.

Det här har hänt senaste veckan:
I fredags kom Tony ner och hälsade på över helgen. Fredagen var rätt lugn. Lite öl och sen sova tidigt.
På lördag vaknade jag 06:20. Väckte Tony också (Inte med flit faktiskt) och vi satt och tittade på reklamklipp i ca 2 timmar. Finns en hel del idiotisk reklam kan jag säga.
Sen runt två kom Patrik från Ed också. Då drack vi öl och hade trevligt till halv sex ungefär. Sen drog vi iväg för att se Raubtier på Brewhouse. Asbra spelning (eller hur Tony? hahahaha). Han mindes ingenting.
Sen på söndag pallrade man sig upp vid åtta för att åka till farmor och farfars husvagn i Ed. Min faster och kusiner från Stockholm var med också. Mycket trevligt.

Sen har det inte hänt så mycket resten av veckan faktiskt.

Vill säga grattis till Sofia och min bror som fått ny lägenhet! Blir att åka ner någon dag/helg och hjälpa till och packa. Mattias ville i alla fall ha hjälp med det.

<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som en trevlig helg!



Det ska bli jättekul att du kommer ner!:D

2010-11-04 @ 20:30:03
URL: http://anopendiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0