StrawCity (Halmstad)

Nu är jag då här, i Halmstad. Min bror sitter just nu med mig hemma hos honom med Sofia är på praktiken. Sen byter dom. Sofia kommer hem och Mattias drar till praktiken. Barnvaktsväxling är bra.

Jag kom i alla fall ner. Biljetten kom till slut ett dygn senare. Som jag hade misstänkt var tåget försenat. Man fick stå ute och frysa i 35 minuter eftersom dom inte kunde bestämma sig om hur sena dom skulle vara bara.
Tågvärden var skum. Han tittade biljetterna hos folk och pratade svenska med dom. När han kom till mig tittade han och sa "Are you the real Mathilda Liljeqvist?" och gick vidare. Obehagligt faktiskt. Men roligt.

När jag kom till Halmstad gick vi först upp till Mattias och Sofias nya lägenhet och mätte lite. Där hittade vi diverse saker hon hade glömt att ta med sig: en barstol, två datorväskor, två diadem, en tumstock, en skruvmejsel, ett täcke och en fejk Louis Vuitton väska. Det var intressant.
Sen gick vi hem och käkade kinamat och bara slöade. Var riktigt gött efter resan. Idag börjar packningen senare.

<3

Kommentarer
Postat av: Lollo

bara du som lyckas dra till dig så konstiga gubbar:P

2010-12-03 @ 14:29:14
Postat av: Denise

Hahaha, sånt där är så kul. Du ser inte ens utländsk ut tycker jag xD

Btw, Lollo har ju fel, jag kan ju jag med ;P Vi får bilda klubb!

2010-12-05 @ 19:57:16
URL: http://grubbelbubblan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0