Inte en så rolig dag. Fast lite.

Har inte varit en toppendag idag. Vaknade upp med den där underbara nacksmärtan på vänster sida som jag har då och då. Därför har det inte blivit så mycket gjort som jag hade tänkt. Skulle tvättat och så men det får vänta till imorgon. Det är inte katastrofläge heller så. Dessutom skakade jag som extremt mycket imorse. Till och med för att vara jag som alltid skakar. Det är fortfarande inte helt bra men bättre i alla fall.

När Robert kom hem sa han att jag luktade gott. Detta hade ju kunnat vara smickrande men det råkar vara så att jag glömde ta upp schampoot ur väskan när jag kom hem så när jag väl stod i duschen och kom på det blev det lite problem. Jag fick låna Roberts dubbeldusch som luktar mycket man. Och därför luktar jag gott nu. När jag berättat det för Robert och sagt att han borde skaffa en pojkvän istället får jag svaret "Du duger så gott så. Du luktar som en man. Du ser ut som en man." Tack älskling!

Nu blir det kväll med biggest loser, svenska hollywoodfruar och top model eftersom Robert spelar innebandy.

<3

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha, sicken en! Så himla snopet xD Du ser ju då absolut inte ut som en man liksom xD

Men jaaa, Top Model, det ska jag också se :) Tillsammans med Sara som kommer på middag när som nu.

2010-12-06 @ 19:58:13
URL: http://grubbelbubblan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0