Ingen städning idag heller

Var ju tänkt att jag skulle städa, diska och tvätta idag men det blev inget med det idag. Heller. Precis när jag tänkte sätta igång ringde Klister (Christer) och undrade om jag ville möta honom i Allum för julklappsshopping. Eftersom jag inte träffat honom på länge tackade jag ja.
Men det blev inga julklappar för honom. Eller jo, okej, julklappar till sig själv kanske. En väckarklocka som han kan kan ha ett minneskort med musik i, ett pannlampa, en ficklampa och ett minneskort till sin kamera (tror jag). Men han verkade nöjd i alla fall.
Innan vi åkte igen bjöd han på en cheeseburgare på MAX. Tackar jag ödmjukast för eftersom jag höll på att dö av hunger då.
Sen åkte jag hem. Hann sitta ner i 40 minuter innan jag fick springa ut till bussen igen för att möta Robert och handla. Nu har jag ätit litet pyttipanna. En folkis på det nu så kan jag verkligen kalla det här en toppendag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0