I Veckan, Idag, Imorgon

Var i Åmål i helgas. Robert hade spelning med Misfire (www.misfire.se) på deras ungdomsgård. Det var i och för sig tre band; Alenah, Misfire och Adept. Själv har jag svårt för Adepts musik så det var ingen höjdare, Alenah har lite kvar att utvecklas och för Misfire är jag ju partisk. Det var i alla fall en trevlig kväll.
Dagen efter åt vi lunch med Roberts mamma, syster och systerns man. Pizza (vad jag hade längtat efter det kan jag säga). Efter det drog vi och fikade med Tony och Robin. Vi spelade chicago och en fyllegubbe ville att jag skulle spela klädpoker med honom på toaletten. Jag tackade nej faktiskt.
På kvällen var det först ishockey och öl, sen blev det singstar med en drink och lite vin och sen blev det öl på krogen igen. Allt detta med människor man saknar när man befinner sig i Göteborg.

Idag ska jag städa lite i pappas lägenhet. Mycket motiverad (NOT!). Sen ska jag med Helena. Hon ska pierca sig. En conch blir det. Jag tror nästan att jag är mer nervös än vad hon är. Trots att jag själv har flertalet piercingar tycker jag det är vidrigt att se på när någon annan gör det.

När jag kommer hem ikväll igen ska jag packa inför Halmstad. Drar ner till Sofia och min bror imorgon (hoppas vi. Min brorsa bokade biljetten igår vid fem och den har inte kommit än till mobilen).
I alla fall så ska jag hjälpa Mattias och Sofia att flyttpacka litegrann.

Ja, det är vad som händer.

<3

Kommentarer
Postat av: Denise

Hoppas det löser sig det där med biljetterna. Annars får ni åka tidigare till centralen för de brukar ju vara hjälpsamma och skriva ut biljetterna åt en om det krånglat :)

2010-12-02 @ 00:58:48
URL: http://grubbelbubblan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0