Halsfluss

Har åkt på en halsfluss misstänker jag. Svullna halsmandlar som gör ont. Tur att ibumetin finns. Så det har inte hänt så mycket som ni kan förstå. Att berätta hur jag legat i soffan och tittat på tv-program hela dagarna är inte så spännande. Men vill ni att jag berättar, släng iväg ett medelande så kan jag göra det.

När man är sjuk ska man sova mycket har jag hört. Men sömnen har inte direkt hjälpts av att Robert har snarkat onormalt mycket denna veckan. Hela nätter i princip. En natt fick jag sova på soffan. Inatt var tydligen intressant för jag har slått på Robert otaliga gånger för att han ska sluta snarka. Imorse sa han att när han legat halvvaken och vetat att han inte snarkat har jag slått på honom ändå. Jag har tydligen drömt att han snarkat och slått honom. Tack mina drömmar för att ni samarbetar så bra med mig.

<3

Kommentarer
Postat av: Sandie

Usch låter inge vidare du :/ du får krya på dig :)



sen att du slår Robert de lät trevligare, fortsätt så ;D höhö

2010-12-17 @ 15:14:22
URL: http://swedhik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte roligt att vara sjuk,krya på dig och ladda energin för jul.



Du får spela in en fin liten video med mobilen när han snarkar som mest på natten. Visa den för Robert så får han själv höra hur illa det är. Det finns faktiskt hjälpmedel! Men att slå på honom är ju ganska taskigt!



2010-12-19 @ 23:41:23
Postat av: Anonym

Jag läste halvnaken, och fan de tog ett tag innan jag fattade att ja läst fel haha!

2010-12-20 @ 21:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0