Årets julkalender

Det är första gången på många år som jag ser ett nöje i julkalendern. I alla fall än så länge. Jag tycker faktiskt den är mysig. Och så har jag sett att det är en minigris som ska vara med så det kan ju inte bli bättre!

Nu har fastighetsskötaren varit här i Roberts lägenhet och satt upp nya lister balkongdörren. Det visade sig dock att det är glapp i den så det får komma hit en snickare någon dag också. Lukten vid avloppet i köket ska han prata med fastighetsägaren om så får vi se vad som händer med den.
Men nu kanske man slipper frysa så på kvällarna och nätterna i alla fall. Skönt.

Fick lite mer tid över än vad jag trott innan jag ska åka. Men det utnyttjar jag till att slöa och äta någon god lunch.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0